Strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystając z nią wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.








„PEN. Cukrzyca i Otyłość” w wersji PDF




STRONY Z PROMOCJĄ


Płatki owsiane w naszej diecie


Płatki owsiane błyskawiczne - obok kukurydzianych i pszennych - są również z reguły głównym komponentem tzw. śniadaniowych mieszanek zbożowych (breakfast cereals - musli).


Dzięki wysokiej zawartości beta-glukanu po spożyciu przetworów owsianych przez długi czas mamy uczucie sytości.


Wystarczy je zalać mlekiem, jogurtem lub sokiem owocowym - i już nadają się do spożycia. Nic więc dziwnego, że zyskują one coraz większą popularność. Wiele z tych mieszanek zawiera jednak niepożądane w diecie diabetyków dodatki (np. suszone owoce, orzechy, miód, cukier, czekoladę). Należy na to zwracać uwagę przy zakupie, uważnie czytając informacje podane na opakowaniu. Korzystne może być sporządzenie takiej mi eszanki w warunkach domowych, z surowców dostępnych na rynku (płatki owsiane, jęczmienne, pszenne, kukurydziane, ryżowe, otręby pszenne i owsiane). Warto spróbować! Bez słodkich dodatków będzie to danie bezpieczne dla naszego zdrowia.

Zachęcamy więc do zwrócenia większej uwagi na przetwory owsiane w naszej diecie - z całą pewnością ze względu na swoje walory żywieniowe zasługują one na to, aby częściej gościć na naszych stołach.





„PEN. Cukrzyca i Otyłość” w wersji PDF








SPIS TREŚCI





* - artykuł pełny




O nas/Prenumerata/Reklama/Kontakt









Copyright © 2013-2016 www.lekmedia.pl www.diabetycy24.pl www.cukrzyca-vademecum.pl

*


Rozpowszechnianie jakichkolwiek artykułów i materiałów zamieszczonych w portalu www.magazynpen.com.pl jest dozwolone wyłącznie za zgodą właściciela portalu.