Strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystając z nią wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.








... pełny artykuł jest na 24 stronie „PEN. Cukrzyca i Otyłość” w wersji PDF




Przestaw się na ocet jabłkowy



Zacznij używać octu jako sosu do sałatek. Jednym z głównych źródeł tłuszczu i kalorii w diecie współczesnych kobiet jest właśnie sos sałatkowy. „Podstawowym składnikiem sosów używanych do sałatek jest olej, a 100 proc. jego kalorii pochodzi z tłuszczu“. Tak więc, gdy już dodasz do sałatki ulubioną zieleninę, zastosuj 2 łyżki „beztłuszczowego“ octu zamiast 2 łyżek oleju, którego normalnie używasz.

Co zawiera ocet z jabłek

Beta-karoten, karotenoid, mikroelement, który znajdziemy w occie jabłkowym, jest potężnym przeciwutleniaczem. Ta witamina pomaga zneutralizować cząsteczki wolnych rodników, które odpowiadają za przekształcanie się zdrowych komórek w komórki nowotworowe.

Mikroelement


...




... pełny artykuł jest na 24 stronie „PEN. Cukrzyca i Otyłość” w wersji PDF








SPIS TREŚCI





* - artykuł pełny




O nas/Prenumerata/Reklama/Kontakt









Copyright © 2013-2016 www.lekmedia.pl www.diabetycy24.pl www.cukrzyca-vademecum.pl

*


Rozpowszechnianie jakichkolwiek artykułów i materiałów zamieszczonych w portalu www.magazynpen.com.pl jest dozwolone wyłącznie za zgodą właściciela portalu.