Strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystając z nią wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.

Zamknij






Plebiscyt - Dobre dla Diabetyka






...pełny artykuł jest na 24 stronie „PEN. Cukrzyca i Otyłość” w wersji PDF

Przestaw się na ocet jabłkowy


Zacznij używać octu jako sosu do sałatek. Jednym z głównych źródeł tłuszczu i kalorii w diecie współczesnych kobiet jest właśnie sos sałatkowy. „Podstawowym składnikiem sosów używanych do sałatek jest olej, a 100 proc. jego kalorii pochodzi z tłuszczu“. Tak więc, gdy już dodasz do sałatki ulubioną zieleninę, zastosuj 2 łyżki „beztłuszczowego“ octu zamiast 2 łyżek oleju, którego normalnie używasz.

Co zawiera ocet z jabłek

Beta-karoten, karotenoid, mikroelement, który znajdziemy w occie jabłkowym, jest potężnym przeciwutleniaczem. Ta witamina pomaga zneutralizować cząsteczki wolnych rodników, które odpowiadają za przekształcanie się zdrowych komórek w komórki nowotworowe.

Mikroelement

...


...pełny artykuł jest na 24 stronie „PEN. Cukrzyca i Otyłość” w wersji PDF